dimarts, de novembre 07, 2006

(afoto pillada de Ritmes.cat)
MUDAH
Anit (diumenge, vaja), un quirky ha sortit del seu ecosistema i s’ha materialitzat a can Heliogabal per escoltar als MUDAH (pop-rock incorrecte…) Un dels nous grups emergents, semifinalistes al Sona 9. Els fem sortir aquí perquè són amics nostres, són bons i han musicat un poema d’en Pedrals:

Els meus personatges
parlen per ells,
però els seus rampells
no són més que imatges
d’alguns dels estatges
de la meva ment.

Quan estic entre ells
(són tots tan contraris…)
comprenc comentaris
i els jutjo per bells
I per no tan bells,
que és: per tal com sonen.
Potser desentonen
amb la veritat?
Mai m’ha preocupat.

Els faig perquè em tempta
dir que sí i dir que no
i tenir raó
sempre.
(Una perla dels Mudah : El fetge m'ha dit, que tinc el metge podrit!)

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvolgut senyor Quirky, l'emoció m'embarga a mi també. Tinc el goig, potser, d'escriure el primer comentari de l'O.R.I.N.A.L?

Llarga vida a l'Orinal!

Felicitats, senyor Quirky, se'n surt molt bé en la seva batalla contra el senyor Blogger!!

Alegria!

quirky ha dit...

Albricias Subal. Siiiiiiiiiii! certament ha tingut l'honor de desvirgar aquests 0 comments del dimoni.
salut

Anònim ha dit...

I a més he tinc el dubtós honor de dir la primera montillada! O embargallada!

Tina Vallès ha dit...

Iep, i aquest dimecres què toca? Enguany encara no m'he estrenat orinalment, demano disculpes (o molèsties, vaja) a Mr. Quirky!

ea! ha dit...

ei, ei

l'acabo de descobrir, un moment que obro un cava de migdia o serà aigua...

quirky ha dit...

gràcies a tots.

tina: aquesta setmana és en dijous i no va de poesia. Presentem la revista dels amics de "espai en blanc"

ea: molt millor amb cava...

fins aviat

Anònim ha dit...

Hi, i was looking over your blog and didn't
quite find what I was looking for. I'm looking for
different ways to earn money... I did find this though...
a place where you can make some nice extra cash secret shopping.
I made over $900 last month having fun!
make extra money