divendres, de febrer 06, 2009

rituals

moments del recital del dimecres (Aula de escritores)

1-Dia de recitals iniciàtics. Camins que comencen. Donar espai als poetes primerencs també forma part de la nostra feina. Amb el temps, tots trobaran el seu lloc.

2- Seguir d'aprop la Patricia Tosquella. Un primer recital molt treballat. Poesia amb especial atenció a la sonoritat. Poemes que prenen forma i sentit en ser dits.
No en tenim imatges però aquí va la lletra d'un d'ells. Falta la la presència i l'audició però aixó s'ha de ve(i)ure en directe:


si et dic sí
sí et dic sí
sí et dic si
si si si si
si si sí
si si vols
si si també
si si tanmateix
si sí a tot
sí a tot drap
si a tot drap
si si amb ànim
si amb l'ànima
m'anima
m'amoïna
m'abriga
m'esbrina
m'intriga
em mima
la veïna
si si baixa que ens trobem
si sí quan tu ho vulguis
baixa baixa que fa fred