dilluns, de desembre 17, 2018

darrer comunicat. Ja sóc Breu!


Tot és Breu.

D’agrair als oficiants del 12 del 12 i més enllà: Josep Pedrals, Màrius Serra i l’equip de laBreu edicions.

Quan el que t’ocupa són els nervis de sortir a donar la cara com a autor novell però veus que no és només això el que ha dut tota aquesta gernació a omplir l’horinal com en les grans ocasions i t’arriben senyals d’afecte i reconeixement per la trajectòria d’un cicle de poesia que en realitat és fruit de tantes i tantes complicitats, comença el vertigen i l’aclaparament, i saps que invocar al Senyor Lobo sempre et guardarà de caure en l’autocomplaença però també en la falsa modèstia. Tot en la mesura justa!

De manera que sí, estic content del balanç de tots aquests anys i de recuperar en un sol dia d’alta concentració emocional tants moments i gent que sento molt i molt propera i un caliu consolidat amb la subtil incorporació de la Nuri, aliada i mestressa imprescindible de les relacions humanes. Ha estat una llarga etapa en la que (llevat de la família...) heu sigut el meu referent directe, el meu entorn més viu, la meva teràpia, el meu lligam amb un món sovint inhòspit i complicat.
Sabeu que detesto la cursileria i la llagrimeta. Per tant, deixem-ho aquí. Ho he fet també com he pogut i ara el que cal és seguir endavant i mirar de fracassar cada dia millor que ja és un gran què.
Gràcies de nou a la meva petita tribu, a tots aquells de qui he après i no us he sabut dir com us ho agraeixo, als que no i també als que si, als que he decebut i als que ni això, als que m’heu ajudat sense saber-ho, als fidels de l’horiginal i també als que m’heu aguantat en altres etapes i altres àmbits...

EL RELLEU
el Cicle Poètic no s’acaba i a hores d’ara també tothom ja sap qui son les encarregades de reviscolar-lo. Cada vegada estic més convençut de l’encert. La Laia, la Maria i la Raquel tenen l’energia que cal per reiniciar l’horinal amb propostes engrescadores i vives. Amb la poesia que ara es fa. Gràcies per acceptar el repte.
(Confesso que he vist indicis del que estan preparant i molt em temo que haré de continuar passant molts dimecres per aquesta casa....)

                                                                                                                     Ferran








1 comentari:

Anònim ha dit...

Excelente!
Grupo de Dança Para Festa Árabe, São Paulo - SP